سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین خدمات سال

نظر

با توجه به شرایط آب و هوایی قم، گرمای شدید در تابستان و زمستان های سرد توصیه میشود در خرید ایزوگام و نصب آن حساسیت بیشتری داشته باشید. البته دقت در انتخاب برند ایزوگام و نصاب آن برای همه مکان و شهرها مهم میباشد. اما برای بعضی از اقلیم ها این موضوع دقت بیشتری لازم خواهد داشت. در این مقاله به بررسی شرایط نصب ایزوگام در قم میپردازیم.

برای شناخت بیشتر و داشتن بهترین انتخاب با ما همراه باشید. همه مشتریان خواستار داشتن بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت در سریعترین زمان ممکن میباشند.

پارامترهای موثر در قیمت نصب ایزوگام

مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت نصب ایزوگام متراژ کار میباشد. تجربه شده که متاسفانه بعضی از مشتریان به دلیل بالا بودن متراژ بالای محل نصب ایزوگام ترجیح بر کاهش هزینه با انتخاب ایزوگام های کم کیفیت کرده اند. لازم به ذکر است که در صورت نصب ایزوگام نامرغوب طول عمر مفید ایزوگام کم خواهد شد. و ما مجبور به دوباره کاری و صرف هزینه مجدد برای تعمیرات خواهیم بود.

کیفیت ایزوگام مصرفی در قیمت پایانی تاثیر گذار میباشد. اما پیشنهاد میشود که اتنخاب هایتان بین ایزوگام خوب استاندارد و ایزوگام خوبتر باشد. چراکه کاهش هزینه با نصب ایزوگام کم کیفیت  در طولانی مدت هزینه ساز میشود. هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ زمانی.

انتخاب نوع ایزوگام برای برآورد هزینه پایانی مهم میباشد. ایزوگام ها در انواع ساده، طرح دار، روکش دار و غیره تولید میشوند.

نصاب ایزوگام نیز در قیمت نصب ایزوگام موثر میباشد. توصیه میشود که همانند دقت در انتخاب ایزوگام با کیفیت مناسب در انتخاب نصاب نیز حساس باشید. چراکه در صورت نصب ناقص، ایزوگام اثر بخشی مورد نظر را نخواهد داشت و هزینه ساز خواهد شد.

مشخصات ایزوگام با کیفیت

  1. دارای مقاومت بالا در برابر گرما و یا هرگونه اقلیم آب و هوایی میباشد.
  2. دارای مقاومت کششی بالایی بوده و شکننده نمیباشد.
  3. یک عایق کامل و مطمئن برای ساختمان میباشد.
  4. نیازی به برف روبی در هنگام بارشهای زمستانی نخواهد بود.
  5. مقاوم در برابر اسیدها، گازهای سمی و اشعه ماورا بنفش باشد.
  6. کاربرد آن منجر به آلودگی هوا نمی شود.
  7. نصب سریع و آسان میباشد.
  8. ساخته شده در رنگ های مختلف، پوشش، ابعاد و ضخامت با توجه به تقاضای مشتری، تولیدهای کاملا سفارشی شده.
  9. قابلیت ترمیم در هر شرایطی.

امروزه عرضه کننده های ایزوگام بسیار متعدد میباشند. ایزوگام خود را از شرکت های معتبر تهیه کنید. تشخیص کیفیت ایزوگام از روی ظاهر کمی دشوار میباشد.

منبع:

https://sadafgostar.com/