سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین خدمات سال

نظر

دستگاه زغال چوب از زباله های کشاورزی یا پسماند های جنگلی که سرشار از لیگنین، سلولز، همی سلولز هستند. مانند کاه، خاک اره، پوسته برنج، پوسته نارگیل، پوسته خرما، پوست درخت، درختان و غیره استفاده می کند. در فرآیند تجزیه در اثر حرارت فاقد اکسیژن، عناصر کربن و هیدروژن موجود در مواد اولیه به گاز قابل احتراق مخلوط با انرژی بالا، زغال چوب و محصولات فرعی مانند، سرکه، چوب و قیر تبدیل می شوند. شرکت نوین ابتکار صنعت با بیش از 20 سال تجربه و فروش دستگاه زغال ساز همواره در اندیشه رونق کسب و کارتان میباشد.

با توجه به کاربردهای متنوع زغال چوب و مصرف بالای آن در کشور و کشور های خاورمیانه صنعت زغال سازی از صنایع محبوب برای فعالان اقتصادی میباشد. فعالان اقتصادی میتوانند در زمینه ساخت دستگاه زغال ساز یا تولید زغال اقدام کنند.

کاربرد های زغال چوب

  1. زندگی روزمره : می تواند در پخت و پز و قلیان مصرف شود یا به عنوان سوخت برای تأمین گرما استفاده شود.
  2. کشاورزی : به دلیل ظرفیت جذب زیاد، می تواند کیفیت خاک را بهبود بخشد، به طوری که باعث افزایش تولید دانه می شود.
  3. صنعت : زغال چوب را می توان بیشتر به کربن فعال تبدیل کرد. به عنوان آجر ساختمانی با خاک رس و سوخت در کارخانه های فولاد و آهن، سرامیک و غیره استفاده می شود.

محبوبیت صنعت فروش دستگاه زغال ساز

در حال حاضر، استفاده از زغال چوب در مناطق مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله می توان از آنها برای تهیه کردن کباب، قلیان، کربن فعال و غیره استفاده کرد. به همین دلیل دستگاه های تولید زغال برای فروش در داخل و خارج از کشور محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

ماشین آلات تولید زغال برای فروش می توانند برای کربن سازی زیست توده (چوب، خاک اره، پوسته نارگیل، پوسته برنج، پوسته خرما و غیره)، لجن و مواد زائد جامد شهری استفاده شوند. در بیشتر موارد، هدف از کربن سازی زیست توده و لجن زباله، تهیه زغال میباشد. اما کربن شدن زباله های جامد شهری عمدتا به منظور کاهش میزان زباله است.

و...

منبع:

https://novinebtekarsanat.com/