سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین خدمات سال

نظر

از آنجائیکه امروزه محبوبترین موتورهای جستجو در میان مردم جهان، گوگل می باشد و همچنین بر اساس آمارهای مشخص بدست آمده همچون الکسا در ایران نیز محبوبترین وب سایت گوگل بوده و به طور متوسط بیش از 4 میلیارد جستجوی روزانه در گوگل صورت می پذیرد بهترین ایده برای بیشتر دیده شدن کسب و کار شما نیز می تواند تبلیغات در گوگل ادز به شمار آید.

همانطور که می دانید اکثر کاربران زمانی که نیاز به یادگیری، جستجوی موضوع خاصی و یا یافتن و خرید چیزی در فضای مجازی و اینترنت دارند اولین گزینه پیش روی آنها برای یافتن محصول یا خدمات، جستجوی در گوگل می باشد.

روش تبلیغات ادوردز یا گوگل ادز  Google Ads به گونه ای که پس از ثبت سایت شما و درخواست هدفمند از گوگل برای تبلیغات محصول یا خدماتتان، جاری کردن مشتریان هدفمند که درصد خرید و سفارش بالایی دارند را امکان پذیر می سازد.

زمانی که مشتری هدفمند طبق الگوریتم های گوگل به سمت سایت شما هدایت میشود  و امکان سفارش بالایی دارد با کلیک کردن مخاطب از شارژی که جهت تبلیغات بیشتر گوگل انجام داده اید مبلغ ناچیزی کسر شده و تعداد کلیک های خورده شده از جانب گوگل به صورت دقیق و گزارش وار برایتان ثبت میگردد.

لازم به ذکر است که در قبال سفارش و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی مورد آنالیز سایتتان  این هزینه به چشم نخواهد آمد و بسیار سریع برگشت مالی برایتان خواهد داشت.

منبع:

https://iranwebset.com/